Enes Şahin
bir şey anlamaya veya öğrenmeye geldiysen gidebilirsin. burada kendi kendime takılıyorum.

Kız / Erkek Davranış

bugün çok değişik bir şey farkettim , aslında çok daha önce farketmiştim ama bu gece onu detaylı düşünmeye vaktim oldu. iki küçük kardeşim var ; biri kız diğeri erkek , hemen hemen ikisi aynı yaşlarda. erkek olanı bir yaramazlık yaptığında şapur şupur dövüyorum. hemen “el kadar çocuk dövülür mü lan ?” demeyin. ama bazı eğitimler için dayak şart. bazıları hala “döğülmez ülen jocuk” diyor farkediyorum. valla kardeşim , senin de üstünde 2 aydır uğraştığın resme kalkıp salep dökerse haldur huldur* döversin. ne yani bi leonardo da vinci değilim ama dudaklarını 1 haftada yaptım. neyse asıl konumuza gelelim. bunu yapan erkekti ve bir güzel dövdüm , ama kız yapsaydı muhtemelen dövmezdim. çünkü o velet yaramazlık yapınca bi değişik bakıyor kıyamıyosun , vuramıyosun.

velhasıl adaletçi adamım ben artık kızı da dövecem.,

*haldur huldur: ben türettim. dayak atarkenki çıkması muhtemel seslerden

Share

You may also like...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.